Szukaj lokali użytkowych w całej Polsce
MatchOffice została założona w 2004 roku przez Hauke Haas i Jacoba Dalhoffa w celu pozyskania najemców dla hoteli biurowych. Od tego czasu rozszerzyliśmy i teraz możemy znaleźć MatchOffice w 19 krajach.
Dla brokerów, firm nieruchomości i dostawców prywatnych, MatchOffice to platforma marketingowa, która zapewnia maksymalną i ukierunkowane profilowania internetowego oraz zapewnia bieżące dostawy potencjalnych klientów: więcej rzeczywistych i potencjalnych lokatorów łatwiej, szybciej i taniej. W skrócie MatcOffice stworzył wspólny rynek, na którym najemcy i właściciele nieruchomości mogą łatwo i szybko nawiązać ze sobą kontakt, z korzyścią dla obu stron.
Historia firmy
2020: |
W pierwszej połowie 2020 roku zaktualizowaliśmy nasz interfejs, zmieniliśmy wyszukiwarkę i dodaliśmy automatyczne FAQ, które jest pomocne przy odpowiadaniu na ogólne pytania. Odświeżyliśmy naszą stronę główną i zmieniliśmy widoki szczegółowe na bardziej nowoczesne. W związku z pandemią COVID-19, MatchOffice przestawił się na pracę zdalną. |
![]() |
2019: |
Wiosną postanowiliśmy zwiększyć naszą koncentrację na rynku sal konferencyjnych. Zapotrzebowanie i zainteresowanie wynajmu sal konferencyjnych stanowi potencjalnie duży rynek. Liczba sal konferencyjnych w Matchoffice nigdy nie była większa. W marcu wprowadziliśmy dodatek do lokali w kategorii „sklep”. Teraz łatwo sprawdzić, czy sklep nadaje się do bycia kawiarnią lub restauracji. |
![]() |
2018: |
Na początku marca wprowadziliśmy nowy sposób wyświetlania dostępnych wypożyczeń w widoku listy. Wyświetlając czynsze w postaci listy, pracowaliśmy w kierunku dając naszym gościom jeszcze lepszy przegląd dostępnych lokali użytkowych. W związku z tym teraz można wybrać między wyświetlaniem wyników wyszukiwania jako listą, siatką lub mapą. W maju wprowadziliśmy koncepcję Matchoffice Partner, w ramach której dostawcy mogą wyświetlać logo partnera w swoich reklamach i na własnej stronie internetowej. Pokazują, że są zaufanymi partnerami w MatchOffice. Aby poprawić jakość potencjalnych klientów wysyłanych do naszych dostawców, wprowadziliśmy również nowy system punktowy o nazwie Quality Score. System działa jak lista kontrolna, w jaki sposób poprawić jakość reklam w MatchOffice. Dział na Ukrainie staje się nową, większą siedzibę we Lwowie. Ponadto możemy poszerzyć zatrudniając kilka nowych ukraińskich kolegów. Jesienią nasz duński wydział przeniósł się do nowego biura w Kopenhadze. |
![]() |
2017: |
W 2017 roku zakończyliśmy wznowienie wszystkich naszych platform. Oznacza to, że mamy teraz tę samą tożsamość wizualną na poziomie globalnym. Dodaliśmy także coworking, sale konferencyjne i wirtualne biura do listy lokalnych kategorii, które można reklamować w MatchOffice. Jesienią nasza kadra zarządzająca udała się w podróż do Pekinu, aby spotkać się z niektórymi z naszych obecnych klientów, zdobyć inspirację dla rynku i zbudować zespół. Pod koniec roku uruchomiliśmy także nowy projekt widoku listy. Nowy projekt sprawi, że jeszcze łatwiej będzie zarezerwować informacje o leasingu. |
![]() |
2016 |
Na początku roku, MatchOffice łączy się z międzynarodową siostrzaną firmą Lokalebasen.dk, a firma uzyskuje całkowitą identyfikację wizualną. Ponadto uruchamiamy naszą holenderską stronę. Otrzymujemy certyfikat Google, który umożliwia wirtualne wycieczki wypożyczeń przez Google Street View. W dalszej części roku opracujemy funkcję wraz z Walkinto.in, która umożliwi przeglądanie wirtualnych tras w wirtualnej rzeczywistości. Później w tym samym roku założyliśmy biuro w Finlandii i zatrudniamy pełnoetatowego pracownika, który dzięki swojej fizycznej obecności stworzy większą wartość dla naszych fińskich klientów. Aby zoptymalizować i rozwinąć naszą platformę online, utworzymy także ukraiński dział z pięcioma programistami we Lwowie. |
![]() |
2015: |
Na początku roku niezależna norweska strona internetowa MatchOffice przechodzi do trybu online. W ciągu roku MatchOffice powstaje w Finlandii, Hiszpanii i Polsce. Duński magazyn " Nine to Five " zostaje zastąpiony przez wersję elektroniczną, która przyciąga co miesiąc ponad 50 000 czytelników. |
![]() |
2014: |
W maju nasza strona zyskuje nowy, współczesny design. W najbliższych miesiącach nastąpi optymalizacja strony internetowej. W sierpniu przywitaliśmy francuskiego statystyka Arthura Katossky'ego, który napisał z nami swoją pracę doktorską. Ze względu na różne zmiany organizacyjne i zwiększone wymagania personalne, MatchOffice przenosi się do nowego biura w dzielnicy Osterbro w Kopenhadze z nowoczesnymi wyposażeniami. Zaczynamy z wykorzystaniem innowacyjnych metod zarządzania projektami, takie jak Scrum. Dach budynku biurowego jest częścią parku miejskiego, są domki dla uli, kwietniki i kurnik. |
|
2013: |
MatchOffice osiąga poziom 4500 centrów biznesowych rozlokowanych w 100 krajach świata. W tym roku udaje nam się również doprowadzić do największego w naszej historii wynajmu: syryjski bank, Audi, przenosi swoje biuro z 20 pracownikami do Stambułu. |
![]() |
2012: |
MatchOffice uruchamia kilka niezależnych stron w różnych krajach, w tym w Indiach, Singapurze i Hong Kongu Po raz pierwszy nasza firma współpracuje z międzynarodową agencją inwestycyjną Copenhagen Capacity podczas międzynarodowego wydarzenia MIPIM w Cannes we Francji na początku marca. Jednocześnie Lokalbasen.dk kontynuuje ekspansję na szwedzkim rynku w prowincji Skone. |
![]() |
2011: |
Przez cały rok staramy się optymalizować obecność w Internecie. Między innymi, MatchOffice zaczyna dostarczać etykiety efektywności energetycznej, aby najemcy mogli zobaczyć poziom zużycia energii w swoich budynkach biurowych. Jednocześnie MatchOffice ma certyfikat statusu neutralnego pod względem emisji CO2. |
![]() |
2010: |
Lokalbasen.dk jest konwertowany na spółkę akcyjną. Zarząd składa się z Larsa Heilesena, Thomasa W. Fæarcha i Jakoba Dalhoffa. W tym samym roku zatrudniony jest amerykański pracownik, który wprowadza serię inicjatyw marketingowych w Stanach Zjednoczonych. W rezultacie mamy 850 amerykańskich centrów biznesowych wymienionych na naszej międzynarodowej stronie internetowej. |
![]() |
2009: |
MatchOffice zostaje otwarte w Wielkiej Brytanii i jednocześnie zakończona zostaje międzynarodowa umowa z firmą Regus. W ten sposób zaczynamy reprezentować centra biznesowe w różnych częściach Afryki i na Bliskim Wschodzie na naszej międzynarodowej stronie. W tym samym roku Lokalebasen.dk rozpoczyna działalność online i pierwsi wynajemcy tworzą profile na stronie. W ciągu jesieni tego roku Lokalebasen.dk zaczyna generować wynajem lokali. |
![]() |
2008: |
Zatrudniamy wielu nowych międzynarodowych pracowników w związku z otwarciem stron w Holandii, Belgii, Luksemburgu, Hiszpanii, Włoszech i Francji. Jednocześnie utworzone zostaje Lokalebasen.dk, która jest siostrzaną firmą MatchOffice i ma za zadanie pośredniczyć w wynajmie lokali użytkowych: biur, lokali handlowych i produkcyjnych. |
![]() |
2007: |
W ciągu tego roku wprowadzamy nowy i bardziej przyjazny dla naszych użytkowników design strony internetowej. Rozpoczynamy również działalność w Niemczech, Szwajcarii i Austrii. |
![]() |
2006: |
MatchOffice rozwija się i rozszerza na Szwecję i Norwegię ze szczególnym uwzględnieniem dużych miast, takich jak Malmo, Sztokholm, Goteborg i Oslo. |
![]() |
2005: |
Na początku tego roku MatchOffice wchodzi na rynek ze swoją duńską stroną i już w drugiej połowie roku MatchOffice pośredniczy w wynajmie ponad połowy duńskich centrów biznesowych i hoteli biurowych. |
![]() |
2004: |
MatchOffice zostaje założone przez Hauke Haasa i Jakoba Dalhoffa, aby zapewnić najemców dla duńskich centrów biznesowych. |
![]() |