arrow_upward

expand_moreexpand_less

Nasza Historia

MatchOffice została założona w 2004 roku przez Hauke Haas i Jakoba Dalhoffa w celu pozyskania najemców dla hoteli biurowych. Od tego czasu rozszerzyliśmy i teraz możemy znaleźć MatchOffice w 19 krajach.

Dla brokerów, firm nieruchomości i dostawców prywatnych, MatchOffice to platforma marketingowa, która zapewnia maksymalną i ukierunkowane profilowania internetowego oraz zapewnia bieżące dostawy potencjalnych klientów: więcej rzeczywistych i potencjalnych lokatorów łatwiej, szybciej i taniej. W skrócie MatcOffice stworzył wspólny rynek, na którym najemcy i właściciele nieruchomości mogą łatwo i szybko nawiązać ze sobą kontakt, z korzyścią dla obu stron.

 

Historia firmy

2022:

W tych strasznych i niepewnych dla Ukrainy czasach firma MatchOffice zdecydowała się pozwolić swoim pracownikom na działania w ramach wolontariatu przez tyle czasu, ile potrzebują. Wojna dotknęła naszą firmę, ale nie wpłynęła na biznes, gdyż większość pracowników mieszka i pracuje we Lwowie. MatchOffice zapewnia 100% wsparcie Ukrainie.

Dzieci z domów dziecka, które wspieramy zostały bezpiecznie przewiezione do Włoch i na Słowację.

Po raz pierwszy w historii MatchOffice pracujemy z ponad 11 500 elastycznymi przestrzeniami roboczymi na całym świecie.

Po dwóch latach lockdownu w końcu mamy więcej optymizmu i potencjalnych najemców.

Backend dla dostawców został całkowicie przeprojektowany, dzięki czemu właścicielowi nieruchomości łatwiej jest zarządzać swoimi potencjalnymi klientami i lokalizacjami.

LogoerLogoer
2021:

W 2021 roku przeprojektowaliśmy stronę. Wiele ulepszeń powstało, aby poprawić korzystanie ze strony dla naszych klientów.

Infrastruktura strony została zoptymalizowana dla lepszej wydajności.

Mamy duże plany na ten rok. Nasi pracownicy świetnie sobie radzą pracując bezpiecznie z domu.

Kontynuujemy prace nad zmianą Widoku listy, aby ułatwić korzystanie z niej, a do naszego programu The Future Match for Children dołączyło 10 nowych dzieci z domu dziecka.

Logoer
2020:

W pierwszej połowie 2020 roku zaktualizowaliśmy nasz interfejs, zmieniliśmy wyszukiwarkę i dodaliśmy automatyczne FAQ, które jest pomocne przy odpowiadaniu na ogólne pytania.

Odświeżyliśmy naszą stronę główną i zmieniliśmy widoki szczegółowe na bardziej nowoczesne.

W związku z pandemią COVID-19, MatchOffice przestawił się na pracę zdalną.

Pomimo pandemii COVID-19, wciąż się rozwijamy i współpracujemy już z ponad 11 000 centrów biznesowych na całym świecie.

Jesienią rozpoczęliśmy projekt o nazwie “The Future Match for Children”, program, który pomaga osieroconym dzieciom we Lwowie na Ukrainie w nauce języka angielskiego i zwiększeniu szans na sukces w biznesie w przyszłości.

Logoer
2019:

Wiosną postanowiliśmy zwiększyć naszą koncentrację na rynku sal konferencyjnych. Zapotrzebowanie i zainteresowanie wynajmu sal konferencyjnych stanowi potencjalnie duży rynek. Liczba sal konferencyjnych w Matchoffice nigdy nie była większa.

W marcu wprowadziliśmy dodatek do lokali w kategorii „sklep”. Teraz łatwo sprawdzić, czy sklep nadaje się do bycia kawiarnią lub restauracji.

Logoer
2018:

Na początku marca wprowadziliśmy nowy sposób wyświetlania dostępnych wypożyczeń w widoku listy. Wyświetlając czynsze w postaci listy, pracowaliśmy w kierunku dając naszym gościom jeszcze lepszy przegląd dostępnych lokali użytkowych. W związku z tym teraz można wybrać między wyświetlaniem wyników wyszukiwania jako listą, siatką lub mapą.

W maju wprowadziliśmy koncepcję Matchoffice Partner, w ramach której dostawcy mogą wyświetlać logo partnera w swoich reklamach i na własnej stronie internetowej. Pokazują, że są zaufanymi partnerami w MatchOffice.

Aby poprawić jakość potencjalnych klientów wysyłanych do naszych dostawców, wprowadziliśmy również nowy system punktowy o nazwie Quality Score. System działa jak lista kontrolna, w jaki sposób poprawić jakość reklam w MatchOffice.

Dział na Ukrainie staje się nową, większą siedzibę we Lwowie. Ponadto możemy poszerzyć zatrudniając kilka nowych ukraińskich kolegów. Jesienią nasz duński wydział przeniósł się do nowego biura w Kopenhadze.

Logoer
2017:

W 2017 roku zakończyliśmy wznowienie wszystkich naszych platform. Oznacza to, że mamy teraz tę samą tożsamość wizualną na poziomie globalnym.

Dodaliśmy także coworking, sale konferencyjne i wirtualne biura do listy lokalnych kategorii, które można reklamować w MatchOffice.

Jesienią nasza kadra zarządzająca udała się w podróż do Pekinu, aby spotkać się z niektórymi z naszych obecnych klientów, zdobyć inspirację dla rynku i zbudować zespół.

Pod koniec roku uruchomiliśmy także nowy projekt widoku listy. Nowy projekt sprawi, że jeszcze łatwiej będzie zarezerwować informacje o leasingu.

Logoer
2016

Na początku roku, MatchOffice łączy się z międzynarodową siostrzaną firmą Lokalebasen.dk, a firma uzyskuje całkowitą identyfikację wizualną. Ponadto uruchamiamy naszą holenderską stronę.

Otrzymujemy certyfikat Google, który umożliwia wirtualne wycieczki wypożyczeń przez Google Street View. W dalszej części roku opracujemy funkcję wraz z Walkinto.in, która umożliwi przeglądanie wirtualnych tras w wirtualnej rzeczywistości.

Później w tym samym roku założyliśmy biuro w Finlandii i zatrudniamy pełnoetatowego pracownika, który dzięki swojej fizycznej obecności stworzy większą wartość dla naszych fińskich klientów. Aby zoptymalizować i rozwinąć naszą platformę online, utworzymy także ukraiński dział z pięcioma programistami we Lwowie.

Logoer
2015:

Na początku roku niezależna norweska strona internetowa MatchOffice przechodzi do trybu online. W ciągu roku MatchOffice powstaje w Finlandii, Hiszpanii i Polsce. Duński magazyn " Nine to Five " zostaje zastąpiony przez wersję elektroniczną, która przyciąga co miesiąc ponad 50 000 czytelników.

rrr
2014:

W maju nasza strona zyskuje nowy, współczesny design. W najbliższych miesiącach nastąpi optymalizacja strony internetowej.

W sierpniu przywitaliśmy francuskiego statystyka Arthura Katossky'ego, który napisał z nami swoją pracę doktorską.

Ze względu na różne zmiany organizacyjne i zwiększone wymagania personalne, MatchOffice przenosi się do nowego biura w dzielnicy Osterbro w Kopenhadze z nowoczesnymi wyposażeniami. Zaczynamy z wykorzystaniem innowacyjnych metod zarządzania projektami, takie jak Scrum. Dach budynku biurowego jest częścią parku miejskiego, są domki dla uli, kwietniki i kurnik.

frgg

2013:

MatchOffice osiąga poziom 4500 centrów biznesowych rozlokowanych w 100 krajach świata. W tym roku udaje nam się również doprowadzić do największego w naszej historii wynajmu: syryjski bank, Audi, przenosi swoje biuro z 20 pracownikami do Stambułu.

2012:

MatchOffice uruchamia kilka niezależnych stron w różnych krajach, w tym w Indiach, Singapurze i Hong Kongu

Po raz pierwszy nasza firma współpracuje z międzynarodową agencją inwestycyjną Copenhagen Capacity podczas międzynarodowego wydarzenia MIPIM w Cannes we Francji na początku marca. Jednocześnie Lokalbasen.dk kontynuuje ekspansję na szwedzkim rynku w prowincji Skone.

Historie 2012
2011:

Przez cały rok staramy się optymalizować obecność w Internecie. Między innymi, MatchOffice zaczyna dostarczać etykiety efektywności energetycznej, aby najemcy mogli zobaczyć poziom zużycia energii w swoich budynkach biurowych. Jednocześnie MatchOffice ma certyfikat statusu neutralnego pod względem emisji CO2.

 Historie 2011
2010:

Lokalbasen.dk jest konwertowany na spółkę akcyjną. Zarząd składa się z Larsa Heilesena, Thomasa W. Fæarcha i Jakoba Dalhoffa. W tym samym roku zatrudniony jest amerykański pracownik, który wprowadza serię inicjatyw marketingowych w Stanach Zjednoczonych. W rezultacie mamy 850 amerykańskich centrów biznesowych wymienionych na naszej międzynarodowej stronie internetowej.

 
2009:

MatchOffice zostaje otwarte w Wielkiej Brytanii i jednocześnie zakończona zostaje międzynarodowa umowa z firmą Regus. W ten sposób zaczynamy reprezentować centra biznesowe w różnych częściach Afryki i na Bliskim Wschodzie na naszej międzynarodowej stronie.

W tym samym roku Lokalebasen.dk rozpoczyna działalność online i pierwsi wynajemcy tworzą profile na stronie. W ciągu jesieni tego roku Lokalebasen.dk zaczyna generować wynajem lokali.

 
2008:

Zatrudniamy wielu nowych międzynarodowych pracowników w związku z otwarciem stron w Holandii, Belgii, Luksemburgu, Hiszpanii, Włoszech i Francji. Jednocześnie utworzone zostaje Lokalebasen.dk, która jest siostrzaną firmą MatchOffice i ma za zadanie pośredniczyć w wynajmie lokali użytkowych: biur, lokali handlowych i produkcyjnych.

 Lokalebasen
2007:

W ciągu tego roku wprowadzamy nowy i bardziej przyjazny dla naszych użytkowników design strony internetowej. Rozpoczynamy również działalność w Niemczech, Szwajcarii i Austrii.

 finland
2006:

MatchOffice rozwija się i rozszerza na Szwecję i Norwegię ze szczególnym uwzględnieniem dużych miast, takich jak Malmo, Sztokholm, Goteborg i Oslo.

 Norge sverige
2005:

Na początku tego roku MatchOffice wchodzi na rynek ze swoją duńską stroną i już w drugiej połowie roku MatchOffice pośredniczy w wynajmie ponad połowy duńskich centrów biznesowych i hoteli biurowych.

 Kontorfællesskaber
2004:

MatchOffice zostaje założone przez Hauke Haasa i Jakoba Dalhoffa, aby zapewnić najemców dla duńskich centrów biznesowych.

matchoffice 

 

« Wróć

Nasze członkostwa
  • Logo członkostwa MatchOffice
  • Logo członkostwa MatchOffice
  • Logo członkostwa MatchOffice