Zwiększ szansę na szybszy wynajem!

Wynik jakości

W MatchOffice naszym codziennym celem jest dostarczanie naszym wynajmującym najlepszych leadów w branży.

Aby poprawić jakość leadów, stosujemy system oparty na punktach, który nazywamy Wynik Jakości. Im więcej punktów posiadasz, tym wyżej w wynikach wyszukiwania będzie wyświetlane Twoje ogłoszenie. System ten służy również jako lista kontrolna, która pokazuje, jak możesz poprawić jakość swoich ofert w MatchOffice.

Zalety Wyniku Jakości
Po co ulepszac moje ogłoszenia?

Poprawiając jakość swoich ofert, potencjalni najemcy mogą łatwiej określić, czy Twoja nieruchomość jest dla nich odpowiednia. Zwiększa to również Twoje szanse na szybsze wynajęcie powierzchni biurowej.

Oprócz otrzymywania bardziej dopasowanych ofert, dobry wynik przyciąga więcej uwagi do Twoich ogłoszeń. „Wynik” ogłoszenia wpływa na jego pozycję w naszym widoku listy.

Im więcej punktów posiadasz, tym wyżej Twoje ogłoszenie znajduje się na liście ogłoszeń.

Jak uzyskać wysoki Wynik Jakości
Co zawiera “Wynik Jakości”?

Obecny Wynik Jakości składa się z 11 czynników z następującym rozkładem punktów:

Łącznie: 100 punktów

Poniżej opisujemy ze szczegółami każdy element wyniku razem z podpowiedziami, jak uzyskać za niego punkty.

Uwaga: Wynik Jakości nie jest widoczny dla potencjalnych klientów czy innych ogłoszeniodawców.

Zdjęcia (1-4 elementy = 5 punktów) (5+ = 10 punktów)
Zdjęcia (1-4 elementy = 5 punktów) (5+ = 10 punktów)

Obraz jest wart tysiąca słów. Wiemy od najemców, że zdjęcia odgrywają dużą rolę w podejmowaniu decyzji, czy dana oferta przyciągnie ich uwagę. Dlatego zalecamy dołączenie co najmniej trzech wysokiej jakości zdjęć prezentujących lokal.

Dobrym pomysłem jest również pokazanie wszystkich części przestrzeni, w tym obszarów ogólnodostępnych i z udogodnieniami, takich jak kuchnia/aneks kuchenny, łazienki i pomieszczenia gospodarcze. Upewnij się, że zdjęcia są wysokiej jakości, aby przyciągnąć i zainspirować potencjalnych najemców. Zdjęcia powinny mieć rozmiar 900 x 600 pikseli, aby można je było załadować.

Opis na co najmniej 650 znaków (10 punktów)
Opis na co najmniej 650 znaków (10 punktów)

Opis nieruchomości ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia potencjalnym najemcom przeglądu tego, co oferuje Twoja przestrzeń. Opisz funkcje, dostępne udogodnienia i wszystko, co wyjątkowe w Twojej nieruchomości. Podkreślenie udogodnień, takich jak recepcja lub opcje lunchu, może mieć duże znaczenie.

Nasza rekomendacja optymalnego opisu to 650–900 znaków. Pomoc w stworzeniu dobrego opisu możesz również uzyskać od naszego partnera, GoEdit.

Udogodnienia (10 punktów)
Udogodnienia (10 punktów)

Wymienienie udogodnień dostępnych w Twojej nieruchomości pokazuje potencjalnym najemcom, co oferuje przestrzeń. Może to być kluczowy czynnik przy wyborze Twojej nieruchomości zamiast innej. Na przykład, jeśli najemca potrzebuje nieruchomości z recepcją, odnotowanie tej cechy będzie dużym plusem.

Klasa energetyczna (10 punktów)
Klasa energetyczna (10 punktów)

Etykieta lub klasa energetyczna dostarcza informacji o wydatkach związanych z energią w budynku. Chociaż nie jest to obowiązkowe, zalecamy dołączenie etykiety energetycznej, aby najemcy mogli ocenić potencjalne koszty energii.

Wirtualna ywcieczka (10 punktów)
Wirtualna ywcieczka (10 punktów)

MatchOffice pozwala teraz dodać wirtualną wycieczkę 3D po Twojej nieruchomości, umożliwiając potencjalnym najemcom interaktywne zwiedzanie przestrzni. Jest to prawie to samo, co fizyczne zwiedzanie danego miejsca.

Matterport Spaces zapewnia odpowiednią technologię, oferując najemcom dokładne doświadczenie przed osobistą wycieczką. .

Rozkład pomieszczeń (10 punktów)
Rozkład pomieszczeń (10 punktów)

Rozkład pomieszczeń jest cennym narzędziem, które pomaga potencjalnym najemcom zwizualizować układ i potencjał przestrzeni przed osobistą wizytą. Oferty z planem piętra są częściej oglądane niż te bez niego, ponieważ dają dokładne rozeznanie w nieruchomości.

Broszura (10 punktów)
Broszura (10 punktów)

Jeśli masz broszurę dotyczącą swojej nieruchomości, koniecznie dołącz ją do oferty. Zapewnia ona najemcom kompleksowy przegląd, pomagając im w podejmowaniu decyzji.

Wideo (10 punktów)
Wideo (10 punktów)

Film to świetny sposób na zaprezentowanie swojej przestrzeni, łączący elementy wizualne z tekstem i muzyką. Dołączenie filmu do oferty daje potencjalnym najemcom wyobrażenie o układzie i konfiguracji pomieszczeń. Stworzenie przewodnika w filmie może zrobić dobre pierwsze wrażenie i pomóc w wizualizacji potencjalnych zastosowań przestrzeni.

Aby dodać film, prześlij go na Vimeo.com i wyślij do nas w celu uwzględnienia w ogłoszeniu.

Szczegóły ceny (10 punktów)
Szczegóły ceny (10 punktów)

Przydatną wskazówką dla szybszego wynajmu jest jasne określenie cen w ogłoszeniu. Kwestie finansowe są kluczowe dla najemców przy wyborze nieruchomości. Wyświetlanie prawdziwych i przejrzystych cen pomoże im podejmować świadome decyzje.

Odznaka Partnera (10 punktów)
Odznaka Partnera (10 punktów)

MatchOffice opracował Odznakę Partnera, aby wyróżnić Twoją ofertę. Odznaka wskazuje na silne, stałe partnerstwo z MatchOffice. Aby zdobyć tę odznakę, musisz umieścić ją na swojej stronie internetowej.

Przeczytaj więcej o naszej Odznace Partnera tutaj.
Nowo utworzone ogłoszenie
Nowo utworzone ogłoszenie

Jeśli niedawno utworzyłeś ogłoszenie na naszej platformie, będzie ono wyróżnione jako „nowe” przez pierwsze 7 dni. To automatycznie zwiększa jego widoczność i ułatwia potencjalnym najemcom zobaczenie, że było niedawno dodane.

Nasze członkostwa
  • Logo członkostwa MatchOffice
  • Logo członkostwa MatchOffice