quality image header banner

Quality Score

W MatchOffice naszym celem jest dostarczanie najlepszych lokatorów dla naszych partnerów, na co dzień.

Aby poprawić jakość potencjalnych klientów wysyłanych przez nas, wprowadzamy nowy system punktowy w MatchOffice o nazwie Quality Score-. System ten działa jako lista kontrolna, w jaki sposób poprawić jakość dzierżaw, które posiadasz na naszej stronie internetowej.

Dlaczego powinienem jako dostawca spędzać czas na Quality Score moich reklam?

Poprawiając jakość ofert, potencjalni klienci mogą łatwiej określić, czy dzierżawa jest dla nich idealną dzierżawą. Jednocześnie zwiększasz szanse na szybsze wynajęcie swojej nieruchomości.

W uzupełnieniu do większej liczby potencjalnych klientów będziemy mogli wysłać ci, dobry wynik jakości, który daje większą uwagę dla twoich ogłoszeń. „Wynik” reklamy wpłynie na to, które miejsce będę mieć twoja reklama na naszych widokach listy.

Podsumowując: im więcej masz punktów, tym wyższa pozycja twojego wpisu na liście.

Co obejmuje „Quality Scorei” i jak uzyskać wysoki wynik?

Quality Score składa się z 9 czynników, z których każdy ma odrębne punkty.

9 czynników wpływających na Wynik Jakości twojej reklamy to::

Poniżej omówimy konkretne czynniki i podamy wskazówki, jak zbierać punkty za czynniki.

Uwaga: potencjalni klienci lub inni dostawcy nie mogą zobaczyć Wyniku Jakości. Tylko Ty i Twoi współpracownicy, którzy mają dostęp do administratora, możecie zobaczyć jakość każdej reklamy.

Zdjęcia (minimum 3)

Obraz kosztuje 1000 słów, o których wielokrotnie słyszeliśmy. Podobnie, wiemy od najemców, że fotografie znaczą dużo, gdy zastanawiają się, czy nieruchomość jest interesująca. Dlatego zalecamy umieszczenie w reklamie co najmniej 3 zdjęć, w których możesz optymalnie pokazać swoją nieruchomość.

Dobrze jest pokazać wszystkie strony pomieszczenia. Obie centralna część i bardziej praktyczna, takie jak kuchnia / aneks kuchenny, toalety, schowek itp.

Ponadto upewnij się, że jakość zdjęć jest dobra, dzięki czemu zdjęcia wyglądają atrakcyjnie i inspirują potencjalnego najemcę. Aby przesłać zdjęcia do reklamy, wymagane jest, aby obrazy miały rozmiar 900 × 600 pikseli.

Picture

Wideo

Wideo to niesamowity sposób wyświetlania swojej nieruchomości, ponieważ możesz łączyć filmy z tekstem i muzyką. Umieszczenie filmu w reklamie dałoby potencjalnym najemcom pojęcie o tym, jak twoja dzierżawa jest budowana i dekorowana.

Nagrywanie wideo jako wycieczki może dać dobre pierwsze wrażenie, a także zdolność do wizualizacji możliwości nieruchomości.

Presentation Video

Plan piętra

Plany pięter są świetnym narzędziem do przekazania potencjalnym najemcom wizerunku, w jaki sposób ich nowy dzierżawy mogą być ustawione, zanim go odwiedzić. Od naszych użytkowników wiemy, że plan piętra daje więcej wyświetleń niż reklamy bez nich. Plan piętra pomaga umieścić inne zdjęcia w perspektywie i daje ostateczny przegląd dzierżawy.

Utwórz tutaj plan piętra (link zewnętrzny).

Floor plan

Wirtualna wycieczka

Dzięki wirtualnej wycieczce w pokoju możesz tworzyć zdjęcia i plany pięter, a także otwierać zdjęcia w 360 stopni.

Wirtualna wycieczka wykorzystuje tę samą technologię, między innymi jak Google Street View, pokazując zdjęcia bezpośrednio z ulicy.

Z wirtualną wycieczką, najemcy mogą łatwiej zdecydować, czy dzierżawy są właściwe, zanim zarezerwują oglądanie.

Virtual tour

Opis (min 650 znaków)

Opis dzierżawy jest ważny. W tym przypadku masz możliwość wyjaśnienia potencjalnemu najemcy, jakie możliwości są obecne w twojej dzierżawie, co jest wliczone w cenę i nie jest wliczone w czynsz dzierżawy wraz z innymi czynnikami, które mówią o tym więcej.

Jeśli oferujesz takie usługi, jak recepcja lub program obiadowy, a lokalizacja jest unikalna, opisz to. Może to być decydujące dla tego, czy najemca postanawia przyjrzeć się bliżej i zarezerwować oglądanie.

Jeśli jest to dobry opis dzierżawy, to pomaga również przyciągnąć użytkownika, który szukają w Google, aby znaleźć swoje dzierżawy bezpośrednio przez MatchOffice. Opis może dostarczyć więcej dochodzeń i więcej potencjalnych klientów.quiries and more potential leads.

Nasza rekomendacja na reklamę, która jest odpowiednia (nie zbyt długi lub zbyt krótki), opis 650-900 znaków.

Description

Udogodnienia (minimum 1)

Określając warunki najmu, pokazujesz potencjalnym najemcom, co ma do zaoferowania dzierżawa i do czego mają dostęp.

W tym samym czasie udogodnienia pomagają porównać nieruchomość z innym. Czy dwa dzierżawy są bardzo podobne, a zestawienie urządzeń może mieć wielkie znaczenie dla najemcy i jego decyzji o kwestii najmu dzierżawy? Na przykład, najemca może szukać najemcy z recepcją, a skoro już określiłeś recepcje jako możliwość, będzie to plus.

Facilities

Prospekt

Jeśli utworzono prospekt dzierżawy, należy umieścić go w reklamie. Daje to potencjalnemu najemcy prosty i łatwy przegląd różnych szczegółów związanych z dzierżawą, aby najemca mógł wygodniej decydować o wynajmie, czy jest to najlepszy wybór.

Prospect

Logo partnera

MatchOffice.com opracowało logo partnerstwa, które będzie widoczne na twojej reklamie. Dzięki partnerskiemy logo twoja reklama wyróżnia się na tle innych reklam, a ty pokazujesz, że masz dobrą i długoterminową współpracę z MatchOffice.com.

Aby otrzymać logo partnera w reklamie, musisz umieścić znaczek w swojej witrynie. Przeczytaj więcej o naszym identyfikatorze partnera tutaj.

Partner badge

Nowo utworzona reklama

Jeśli dopiero utworzona reklama twojej nieruchomości na naszej stronie internetowej, reklama będzie wyświetlana na szczycie naszej listy. To automatycznie zrobię twoją reklamę bardziej widoczna dla przyszłych klienci oraz pokaże, że ta są nowa nieruchomość na naszej liście.

Newly created ad
Nasze członkostwa
  • Logo członkostwa MatchOffice
  • Logo członkostwa MatchOffice