Jak strategicznie twoja firma stara się witać klientów i gości

Jak strategicznie twoja firma stara się witać klientów i gości

05
mar
2019
Steen Uno
Przestrzeń recepcji i lobby odzwierciedlają markę, duszę, wizję, ambicje firmy — lub powinny to zrobić. W jaki sposób lobby twojej firmy przekazuje właściwe sygnały strategiczne wszystkim swoim klientom, klientom i gościom, którzy przychodzą codziennie ...?
05
mar
2019
Steen Uno

 
Steen Uno

 

 

 

 

Niezależnie od wielkości i lokalizacji, w interesie każdej firmy powinno leżeć, aby przestrzeń recepcyjna i strefa powitania — jak twarz firmy — komunikowały przyjazną gościnnością z pozytywnym duchem i zachęcały do dialogu.

Nowoczesny projekt biura ma na celu podkreślenie wizji, marki i osobowości firmy poprzez wybór wnętrz przestrzeni roboczej i środowiska, a także recepcji i salonu.

Każdy klient i gość wchodzący do drzwi wejściowych firmy ma pierwsze wrażenie na biznesie z układu holu, struktury i ogólnego projektu. Harmonijne powitanie z uporządkowanej recepcji wpłynie na osobę z wyraźnym poczuciem tożsamości.

Niezależnie od tego, czy twoja firma stawia na innowacyjność, kreatywność, tradycję, elegancję i wszelkie inne umiejętności, ważne jest, aby natychmiast odzwierciedlić ogólna wiadomość firmy w projekcie już na recepcji.

 


DNA firmy

„Obszar recepcji jest pierwszym wrażeniem profilu twojej firmy. Sygnały emitowane tutaj mogą wpływać na świadomość klienta na temat historii firmy, produktów, polityki CSR, otwartości i umiejętności komunikacyjnych.

Jako firma masz wszystkie możliwości, aby wzbudzić zainteresowanie i przyciągnąć uwagę klientów w przestrzeni powitalnej — nawet jeśli początkowo dojdą tylko do recepcji ”, twierdzi projektant wnętrz i architekt Anne Reinholdt, Anne Reinholdt Design.

 



Hasło firmy „Tworzymy równowagę” zdobi stały odbiór, gdzie projektant wnętrz 
Ann Reinholdt i Kinnaparks organizowały dla duńskiej firmy doradczej i księgowej Beierholm.

 

Jako doświadczona projektantka wnętrz, Anne Reinholdt jest specjalistką w zaspokajaniu potrzeb klienta i próbie znalezienia DNA firmy. Zanim Anne Reinholdt otworzyła w ubiegłym roku swoją firmę konsultingową, przez wiele lat pracowała z największym europejskim producentem mebli biurowych Kinnarps.

Czy w DNA firmy jest coś, co inspiruje mnie w projektowaniu, doborze materiałów, przezroczystości i wzorach ruchowych? Czy powinna być opowiedziana długa historia firmy, ponieważ świadczy ona o sile, lojalności i rozwoju, czy też jest zamiast otwartego i komunikatywnego przepływu pracy młodego biznesu, który musi się skupić?

Czy firma — ze względów bezpieczeństwa i poufności — ma na celu spowolnienie swoich klientów w recepcji, czy wręcz przeciwnie, firma chce prowadzić gości dalej w przestrzeń? Te ostatnie będą miały wpływ na to, czy istnieje zapotrzebowanie na licznik obsługiwany przez personel — wyjaśnia Anne Reinholdt.

 


Domowy dotyk

Duża liczba programów mieszkaniowych, które rozeszły się po globalnych kanałach telewizyjnych w tych latach, przyczyniła się do wzrostu zainteresowania mieszkaniami, projektowaniem wnętrz i architekturą, co również wpłynęło na projekty miejsc pracy.

„W ostatnich latach zaobserwowaliśmy oczywiste tendencje do łagodzenia obszaru recepcji i przylotu za pomocą domowych mebli wypoczynkowych, podobnie jak całe miejsce pracy osiągnęło ogólny, domowy charakter” - mówi Anne Reinholdt.

 



„Sygnały przekazywane przez przestrzeń recepcyjna mogą wpływać na klientów”
świadomość historii firmy, produktów, polityki CSR, otwartości itp.”
wyjaśnia projektantka wnętrz Anne Reinholdt.

 

„Digitalizacja i przełom w zakładach pracy opartych na alternatywnych projektach i różnych funkcjach dnia roboczego ułatwiły przejście. Fakt, że praca i wypoczynek łączą się, odzwierciedla się również w projektowaniu recepcji i stref lobby, które często sygnalizują ciepło komunikacji, przejrzystości i otwartość ”

Anne Reinholdt podkreśla, że jako punkt wyjścia, ważne jest, aby znaleźć i określić, ile znaczenie architektura ma lub może mieć do profilu firmy, a do jakiego stopnia wnętrz musi opierać się na architekturze.

 

Podstawowe wiadomości

Ja, jako profesjonalny architekt, zawsze chcę brać pod uwagę dane miejsca. Ale oczywiście istnieją różnice między małą firmą, która wynajmuje swoją przestrzeń biurową między innymi firmami w dużej nieruchomości biurowej, lub firmą, która jest budowana w nowo wybudowanym architekty, opracowanym i zlokalizowanym strategicznie.

Ponadto firma mogła być umieszczona w tym samym starym budynku od czasów jej powstania wiele wieków temu, co doprowadziło mnie do zupełnie innego punktu wyjścia.

Przede wszystkim najważniejszą rzeczą do zapamiętania jest - jeśli chodzi o projektowanie dekoracji recepcji firmy i lobby - ta przestrzeń jest i pozostanie twarzą firmy. To właśnie tutaj masz wszystkie możliwości, aby pokazywać i błyskać DNA swojej firmy i sygnalizować strategicznie istotne wiadomości - podkreśla Anne Reinholdt. ●

                                                                                                                                                                                        

 

Czytaj więcej:
Annereinholdt.design: Architecture & design between holistic and detail
Mmj.com.au: Office layout tricks for an impressive reception area
Officesnapshots.com: Reception/waiting area
Pinterest.dk: Office reception areas

 

 

 

 

 

 

 

 

Nasze członkostwa
  • Logo członkostwa MatchOffice
  • Logo członkostwa MatchOffice