arrow_upward

Szukaj lokali użytkowych w całej Polsce

Noise 1 reduced

Hałas w otwartych biurach kosztuje do dwóch godzin utraconej wydajności dziennie

03
cze
2020
Steen Uno
Jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych w Kanadzie, więcej niż co drugi pracownik w otwartym biurze odczuwa tak silny wpływ hałasu i zakłóceń, że tracą do dwóch godzin wydajnej pracy i wydajności każdego dnia roboczego.
03
cze
2020
Steen Uno


Steen Uno

 

Aż 57% kanadyjskich pracowników biurowych z dużymi otwartymi środowiskami pracy czuje się zaniepokojonych i odłączonych do tego stopnia, że tracą i kosztują zarządzanie nawet o dwie godziny utraty wydajności każdego dnia pracy.

Według ostatniego badania przeprowadzonego przez firmę współpracującą iQ Offices, to przede wszystkim głośniki i rozmawiający koledzy (54%), a także hałas z terenów rekreacyjnych otwartych biur, tj. Koncepcja otwartej przestrzeni (49%), która rozprasza tak wielu pracownicy biurowi.

Prawie trzy czwarte (73%) ankiety z ponad 1500 respondentów oszacowało, że mogliby zaoszczędzić do dwóch godzin dziennie, gdyby mogli pracować w pomieszczeniach biurowych, w których priorytetem jest minimalizacja zakresu codziennych zakłóceń.

Ponad jedna trzecia (35%) stwierdziła, że byłaby w stanie zwiększyć wydajność o dwie godziny dziennie, gdyby pracowała w środowisku biurowym zwiększającym wydajność. W takim przypadku 38% uważało, że mogliby uruchomić swój siedmiogodzinny dzień pracy w zaledwie sześć godzin - pracownicy biurowi w wieku poniżej 35 lat, do zaledwie pięciu godzin.

 

Utracona produktywność

Prawie dwie trzecie (64%) pracowników biurowych stwierdziło, że chciałoby nieznacznie obniżyć swoje wynagrodzenie, aby móc pracować w komfortowym środowisku, które w większym stopniu odpowiada ich wydajności i zasadniczej satysfakcji z pracy.

 

„Ogólnie rzecz biorąc, kanadyjscy pracownicy biurowi priorytetowo traktują dobrą lokalizację swojego miejsca pracy (60%), swobodę pracy zdalnej (50%), atrakcyjnie udekorowane miejsca pracy z naturalnym światłem (43%) i możliwość pracy w przestrzeni prywatnej (38%)”, mówi Kane Willmott, CEO iQ Offices.

 

Według kanadyjskich badań, zwłaszcza głośniki, rozmawiający koledzy i inne odgłosy z otwartych biur powodują rozproszenie uwagi wielu pracowników biurowych.

 

       

 

„Nietrudno wyobrazić sobie, jak ogromną wartość miałaby dla twojego miejsca pracy, gdybyś mógł oddać kilka godzin spędzonych na codziennej utracie produktywności. Rozwiązania te można by nazwać systemami białego szumu, a także dodatkowymi środkami pochłaniającymi dźwięk. jako prywatne przestrzenie robocze i strefy.

 

I odwrotnie, twoje kierownictwo powinno zdawać sobie sprawę, że regulowane biurka stojące i pokoje do drzemki są znacznie lepszą inwestycją niż hałaśliwy pokój rekreacyjny, jeśli chcesz poprawić wydajność i produktywność zespołu - dodaje Kane Willmott.

 

Zharmonizowane przestrzenie robocze

Ankieta kanadyjska z lutego tego roku jest kontynuacją podobnych badań amerykańskich, w których pracownicy w prywatnych pomieszczeniach biurowych i cichym, zharmonizowanym środowisku pracy są najbardziej produktywni.

 

Na pytanie, którzy pracownicy biurowi przede wszystkim muszą pracować wydajnie i produktywnie, 35% respondentów odpowiedziało na „spokojne otoczenie”, 24% podkreśliło „dedykowane biuro”, a kolejne 22% wezwało do „wygodnych biurek i krzeseł biurowych”.

 

 

                         

Podobne nowe badanie uniwersyteckie w USA wykazało, że pracownicy pracujący w prywatnych

pomieszczeniach biurowych i cichym, zharmonizowanym otoczeniu są najbardziej produktywni.

 

 

 

Amerykańscy pracownicy biurowi również traktują priorytetowo naturalne światło, bezpłatne napoje i przekąski, a także wygodne sale konferencyjne wśród czynników, które mogą ich uszczęśliwić i zadowolić w codziennym środowisku biurowym.

Ponad połowa (53%) z ponad 2000 ankietowanych badań uniwersyteckich w USA podkreśla również, że muszą regularnie nosić ochronniki słuchu, gdy muszą skoncentrować się na pracy w biurze i pracować wydajnie. ●

 


 

Read more:
Globenewswire.com: Lose up to 2 hours of productivity each workday
Markets.businessinsider.com: 57 percent of Canadians are distracted
Biv.com: Open-concept offices, hot desks damage worker productivity
Hrreporter.com: Employees like privacy, quiet in an office environment

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<< Zobacz wszystkie nowe wiadomości
Nasze członkostwa
  • Logo członkostwa MatchOffice trustpilot.svg
  • Logo członkostwa MatchOffice googlestreetview.svg
  • Logo członkostwa MatchOffice copyrighted.svg