arrow_upward

Szukaj lokali użytkowych w całej Polsce

Amsterdam 1

Coworking przełamuje się jako integralna część korporacyjnej branży nieruchomości

03
gru
2018
Steen Uno
Obecnie giganci korporacyjnych nieruchomości masowo wchodzą do elastycznej przestrzeni biurowej, w tym globalnego rynku spółdzielczego-jednego z wielu znaczących poglądów na temat ostatnich Coworking Europe 2018 w Amsterdamie.
03
gru
2018
Steen Uno

 

Steen Uno 

 

 

 

Odkrycie w 2019 roku nowej firmy Hana o elastycznej przestrzeni roboczej, są gotowy, aby zapewnić elastyczną przestrzeń biurową i członkostwo w umowach o współpracy z właścicielami.

W tych latach branża coworkingowa w znacznym stopniu wpływa na produktywność i wykorzystanie nieruchomości korporacyjnej. Właściciele dokonali niezwykłych inwestycji w swoich spółdzielczych lokalach.

Z dużymi firmami korporacyjnej nieruchomości, inwestycje i zobowiązania na rynku coworkingowym nie jest już czymś niezwykłym widzieć i obsługiwać przestrzenie coworkingowe o powierzchni do 10 000 metrów kwadratowych.

 

Wrzący rynek

Najbardziej intrygująca konferencja Coworking Europe w Amsterdamie w listopadzie, pracownicy coworkingu mówili o niezależnym coworkingu i korporacyjnym coworkingu.

Dzisiejszy rynek coworkingowy i branża są rośnie i rozwija się na całym świecie. Jeszcze więcej nowych dostawców fantazyjne, modnych środowisk coworkingowych dołącza do rynków-mówi dyrektor operacyjny MatchOffice, Martin Roerholt.

"A małe agencje coworkingowe wydaje się docenić, w jaki sposób silniejsze marki dużych korporacyjnych firm działających na rynku nieruchomości generują i napędzają nowych potencjalnych klientów na rynku, prowadząc każdego do pozytywnego zestawu".

 

 



Wraz z wejściem na rynek coworkingowy dużych korporacyjnych firm nieruchomościowych, nie jest już czymś 
wyjątkowym, aby uruchamiać krzykliwe obiekty coworkingowe o rozmiarach X-large.
Zdjęcia: Coworking Plus, Odense Denmark

 

Gdy przemysł coworkingowy ewoluuje, a konkurencja jest zaostrzona, wielu dostawców na całym świecie zaczyna segmentować swoją markę. Koncentrując się na niszach, środowiska coworkingowe mogą tworzyć wspólnoty podobnie myślących firm, które wspierają się nawzajem i rozwijają wspólną gospodarkę.

Współpraca w dzielonych przestrzeniach i środowiskach w naturalny sposób rozwija wzajemne szanse, często odkrywane przez przypadek, dla dodatkowych źródeł dochodów i wsparcia dla członków.

 

Nowe nisze

"Jeśli koncentrujesz się na konkretnych typach potencjalnych pracowników i członków spółdzielni, osiągniesz niszowy kształt tego, co już jest niszową branżą.

Oparte na technologiach społeczności coworkingowe istnieją od wielu lat, ale teraz wszędzie pojawiają się coworking dla firm powiązanych z blockchainami (np. Dostawca Primalbase), krypto-walut, all-women, medical, coworking dla graczy.

W przyszłości coworking i podobne wspólne środowiska z pewnością przekształcą się w jeszcze bardziej wyspecjalizowane nisze dotyczące docelowych odbiorców. Segmentacja rynku, a także rozwój na rynkach niszowych to oznaki dojrzewania branży nieruchomości - dodaje Martin Roerholt, dyrektor operacyjny MatchOffice.

 


 



"W przyszłości środowiska coworkingowe rozwiną się w jeszcze bardziej wyspecjalizowane nisze, takie jak 
segmentacja rynku", powiedział COOC MatchOffice, Martin Roerholt (z lewej) - w
prawo, Jakob Dalhoff, CEO w MatchOffice.

 

 

Jako kolejny rezultat tego dojrzewania duże korporacje, takie jak IBM, Verizon, KPMG, Microsoft i wiele innych, obecnie przechodzą do środowisk coworkingowych testując duch i korzyści z pracy w coworkingu.

Firmy zatrudniające ponad 1000 pracowników stanowią obecnie 25% rocznych przychodów WeWork. Według WeWork liczba ta wzrosła o 250% w 2017 roku, a amerykański gigantyczny dostawca coworkingu oblicza, aby utrzymać stały wzrost w tym segmencie rynku.

 

Sukces Coworking Europe

Na tegorocznej konferencji Coworking Europe — największej międzynarodowej imprezie poświęconej branży coworkingowej — zorganizowanej w niesamowitym B Amsterdam startupie ekosystem około 500 uczestników, w tym wielu współpracujących operatorów coworkingowych, spotkało się, aby wymieniać pomysły i szukać nowych rozwiązań.

A podium discussion focused on "Najlepszych sposobów wykorzystania technologii do zautomatyzowania zarządzania przestrzenią coworkingową i skupienia się na gościnności i społeczności" - wśród uczestników dyskusji panelowej był prezes firmy MatchOfice Jakob Dalhoff.

W następnym roku Coworking Europe będzie świętować 10. rocznicę udanej konferencji. Miejsce nie zostało jeszcze ogłoszone. ●

 

                       

MatchOffice News December 2018Czytaj więcej:
Coworkinginsights.com: How was Coworking Europe 2018
Allwork.space: CBRE Launches New Coworking Brand, Hana
Allwork.space: Corporate Adoption Of Flexible Workspace Is Rising
Propertyfundsworld.com: World’s largest companies shifting focus towards flexible workspace

 

 

 

 

 

 

 

<< Zobacz wszystkie nowe wiadomości
Nasze członkostwa