Coworking przełamuje się jako integralna część korporacyjnej branży nieruchomości

Coworking przełamuje się jako integralna część korporacyjnej branży nieruchomości

03
gru
2018
Steen Uno
Obecnie giganci korporacyjnych nieruchomości masowo wchodzą do elastycznej przestrzeni biurowej, w tym globalnego rynku spółdzielczego-jednego z wielu znaczących poglądów na temat ostatnich Coworking Europe 2018 w Amsterdamie.
03
gru
2018
Steen Uno

 

Steen Uno 

 

 

 

Odkrycie w 2019 roku nowej firmy Hana o elastycznej przestrzeni roboczej, są gotowy, aby zapewnić elastyczną przestrzeń biurową i członkostwo w umowach o współpracy z właścicielami.

W tych latach branża coworkingowa w znacznym stopniu wpływa na produktywność i wykorzystanie nieruchomości korporacyjnej. Właściciele dokonali niezwykłych inwestycji w swoich spółdzielczych lokalach.

Z dużymi firmami korporacyjnej nieruchomości, inwestycje i zobowiązania na rynku coworkingowym nie jest już czymś niezwykłym widzieć i obsługiwać przestrzenie coworkingowe o powierzchni do 10 000 metrów kwadratowych.

 

Wrzący rynek

Najbardziej intrygująca konferencja Coworking Europe w Amsterdamie w listopadzie, pracownicy coworkingu mówili o niezależnym coworkingu i korporacyjnym coworkingu.

Dzisiejszy rynek coworkingowy i branża są rośnie i rozwija się na całym świecie. Jeszcze więcej nowych dostawców fantazyjne, modnych środowisk coworkingowych dołącza do rynków-mówi dyrektor operacyjny MatchOffice, Martin Roerholt.

"A małe agencje coworkingowe wydaje się docenić, w jaki sposób silniejsze marki dużych korporacyjnych firm działających na rynku nieruchomości generują i napędzają nowych potencjalnych klientów na rynku, prowadząc każdego do pozytywnego zestawu".

 

 



Wraz z wejściem na rynek coworkingowy dużych korporacyjnych firm nieruchomościowych, nie jest już czymś 
wyjątkowym, aby uruchamiać krzykliwe obiekty coworkingowe o rozmiarach X-large.
Zdjęcia: Coworking Plus, Odense Denmark

 

Gdy przemysł coworkingowy ewoluuje, a konkurencja jest zaostrzona, wielu dostawców na całym świecie zaczyna segmentować swoją markę. Koncentrując się na niszach, środowiska coworkingowe mogą tworzyć wspólnoty podobnie myślących firm, które wspierają się nawzajem i rozwijają wspólną gospodarkę.

Współpraca w dzielonych przestrzeniach i środowiskach w naturalny sposób rozwija wzajemne szanse, często odkrywane przez przypadek, dla dodatkowych źródeł dochodów i wsparcia dla członków.

 

Nowe nisze

"Jeśli koncentrujesz się na konkretnych typach potencjalnych pracowników i członków spółdzielni, osiągniesz niszowy kształt tego, co już jest niszową branżą.

Oparte na technologiach społeczności coworkingowe istnieją od wielu lat, ale teraz wszędzie pojawiają się coworking dla firm powiązanych z blockchainami (np. Dostawca Primalbase), krypto-walut, all-women, medical, coworking dla graczy.

W przyszłości coworking i podobne wspólne środowiska z pewnością przekształcą się w jeszcze bardziej wyspecjalizowane nisze dotyczące docelowych odbiorców. Segmentacja rynku, a także rozwój na rynkach niszowych to oznaki dojrzewania branży nieruchomości - dodaje Martin Roerholt, dyrektor operacyjny MatchOffice.

 


 



"W przyszłości środowiska coworkingowe rozwiną się w jeszcze bardziej wyspecjalizowane nisze, takie jak 
segmentacja rynku", powiedział COOC MatchOffice, Martin Roerholt (z lewej) - w
prawo, Jakob Dalhoff, CEO w MatchOffice.

 

 

Jako kolejny rezultat tego dojrzewania duże korporacje, takie jak IBM, Verizon, KPMG, Microsoft i wiele innych, obecnie przechodzą do środowisk coworkingowych testując duch i korzyści z pracy w coworkingu.

Firmy zatrudniające ponad 1000 pracowników stanowią obecnie 25% rocznych przychodów WeWork. Według WeWork liczba ta wzrosła o 250% w 2017 roku, a amerykański gigantyczny dostawca coworkingu oblicza, aby utrzymać stały wzrost w tym segmencie rynku.

 

Sukces Coworking Europe

Na tegorocznej konferencji Coworking Europe — największej międzynarodowej imprezie poświęconej branży coworkingowej — zorganizowanej w niesamowitym B Amsterdam startupie ekosystem około 500 uczestników, w tym wielu współpracujących operatorów coworkingowych, spotkało się, aby wymieniać pomysły i szukać nowych rozwiązań.

A podium discussion focused on "Najlepszych sposobów wykorzystania technologii do zautomatyzowania zarządzania przestrzenią coworkingową i skupienia się na gościnności i społeczności" - wśród uczestników dyskusji panelowej był prezes firmy MatchOfice Jakob Dalhoff.

W następnym roku Coworking Europe będzie świętować 10. rocznicę udanej konferencji. Miejsce nie zostało jeszcze ogłoszone. ●

 

                       

MatchOffice News December 2018Czytaj więcej:
Coworkinginsights.com: How was Coworking Europe 2018 
Allwork.space: CBRE Launches New Coworking Brand, Hana
Allwork.space: Corporate Adoption Of Flexible Workspace Is Rising

 

 

 

 

 

 

 

Nasze członkostwa
  • Logo członkostwa MatchOffice
  • Logo członkostwa MatchOffice