Odkrycie w 2019 roku nowej firmy Hana o elastycznej przestrzeni roboczej, są gotowy, aby zapewnić elastyczną przestrzeń biurową i członkostwo w umowach o współpracy z właścicielami.
W tych latach branża coworkingowa w znacznym stopniu wpływa na produktywność i wykorzystanie nieruchomości korporacyjnej. Właściciele dokonali niezwykłych inwestycji w swoich spółdzielczych lokalach.
Z dużymi firmami korporacyjnej nieruchomości, inwestycje i zobowiązania na rynku coworkingowym nie jest już czymś niezwykłym widzieć i obsługiwać przestrzenie coworkingowe o powierzchni do 10 000 metrów kwadratowych.
Wrzący rynek
Najbardziej intrygująca konferencja Coworking Europe w Amsterdamie w listopadzie, pracownicy coworkingu mówili o niezależnym coworkingu i korporacyjnym coworkingu.
Dzisiejszy rynek coworkingowy i branża są rośnie i rozwija się na całym świecie. Jeszcze więcej nowych dostawców fantazyjne, modnych środowisk coworkingowych dołącza do rynków-mówi dyrektor operacyjny MatchOffice, Martin Roerholt.
"A małe agencje coworkingowe wydaje się docenić, w jaki sposób silniejsze marki dużych korporacyjnych firm działających na rynku nieruchomości generują i napędzają nowych potencjalnych klientów na rynku, prowadząc każdego do pozytywnego zestawu".
Wraz z wejściem na rynek coworkingowy dużych korporacyjnych firm nieruchomościowych, nie jest już czymś wyjątkowym, aby uruchamiać krzykliwe obiekty coworkingowe o rozmiarach X-large. Zdjęcia: Coworking Plus, Odense Denmark |
Gdy przemysł coworkingowy ewoluuje, a konkurencja jest zaostrzona, wielu dostawców na całym świecie zaczyna segmentować swoją markę. Koncentrując się na niszach, środowiska coworkingowe mogą tworzyć wspólnoty podobnie myślących firm, które wspierają się nawzajem i rozwijają wspólną gospodarkę.
Współpraca w dzielonych przestrzeniach i środowiskach w naturalny sposób rozwija wzajemne szanse, często odkrywane przez przypadek, dla dodatkowych źródeł dochodów i wsparcia dla członków.
Nowe nisze
"Jeśli koncentrujesz się na konkretnych typach potencjalnych pracowników i członków spółdzielni, osiągniesz niszowy kształt tego, co już jest niszową branżą.
Oparte na technologiach społeczności coworkingowe istnieją od wielu lat, ale teraz wszędzie pojawiają się coworking dla firm powiązanych z blockchainami (np. Dostawca Primalbase), krypto-walut, all-women, medical, coworking dla graczy.
W przyszłości coworking i podobne wspólne środowiska z pewnością przekształcą się w jeszcze bardziej wyspecjalizowane nisze dotyczące docelowych odbiorców. Segmentacja rynku, a także rozwój na rynkach niszowych to oznaki dojrzewania branży nieruchomości - dodaje Martin Roerholt, dyrektor operacyjny MatchOffice.
"W przyszłości środowiska coworkingowe rozwiną się w jeszcze bardziej wyspecjalizowane nisze, takie jak segmentacja rynku", powiedział COOC MatchOffice, Martin Roerholt (z lewej) - w prawo, Jakob Dalhoff, CEO w MatchOffice. |
Jako kolejny rezultat tego dojrzewania duże korporacje, takie jak IBM, Verizon, KPMG, Microsoft i wiele innych, obecnie przechodzą do środowisk coworkingowych testując duch i korzyści z pracy w coworkingu.
Firmy zatrudniające ponad 1000 pracowników stanowią obecnie 25% rocznych przychodów WeWork. Według WeWork liczba ta wzrosła o 250% w 2017 roku, a amerykański gigantyczny dostawca coworkingu oblicza, aby utrzymać stały wzrost w tym segmencie rynku.
Sukces Coworking Europe
Na tegorocznej konferencji Coworking Europe — największej międzynarodowej imprezie poświęconej branży coworkingowej — zorganizowanej w niesamowitym B Amsterdam startupie ekosystem około 500 uczestników, w tym wielu współpracujących operatorów coworkingowych, spotkało się, aby wymieniać pomysły i szukać nowych rozwiązań.
A podium discussion focused on "Najlepszych sposobów wykorzystania technologii do zautomatyzowania zarządzania przestrzenią coworkingową i skupienia się na gościnności i społeczności" - wśród uczestników dyskusji panelowej był prezes firmy MatchOfice Jakob Dalhoff.
W następnym roku Coworking Europe będzie świętować 10. rocznicę udanej konferencji. Miejsce nie zostało jeszcze ogłoszone. ●
Czytaj więcej:
Coworkinginsights.com: How was Coworking Europe 2018
Allwork.space: CBRE Launches New Coworking Brand, Hana
Allwork.space: Corporate Adoption Of Flexible Workspace Is Rising