Badanie Satysfakcji Klienta: Dedykowani współpracownicy i użytkownicy biur elastycznych nadal trzymają się prywatnych przestrzeni.

Badanie Satysfakcji Klienta: Dedykowani współpracownicy i użytkownicy biur elastycznych nadal trzymają się prywatnych przestrzeni.

01
gru
2019
Steen Uno
Ogromny wzrost rynku elastycznych powierzchni biurowych, w tym rewolucja coworkingowa, kończy kolejny rekordowy rok — jednak znaczna liczba użytkowników biur elastycznych wydaje się ze wolą prywatność zwykłego biura.
01
gru
2019
Steen Uno


Steen Uno

Dzięki ogromnemu rozwojowi koncepcji coworkingowej rynek elastycznych rozwiązań biurowych w korporacyjnym miejscu pracy kończy kolejny dynamiczny rekordowy rok ze światowymi stopami wzrostu do 20%.

Pod koniec 2019 r. Ogólna liczba elastycznych przestrzeni roboczych przekroczy 30 000 (oczekiwane 50 000 do 2022 r.), A ogólna liczba miejsc coworkingowych 19 000 (spodziewanych 26 000 do 2026 r.).

Jednak kilka sondaży, w dogłębnym badaniu sugerują, że zaskakująco wysoki odsetek użytkowników biur elastycznych woli pracować w zwykłych biurach lub przynajmniej przestrzeniach przeznaczonych na prywatne obszary i inne.

Według nowej corocznej ankiety l MatchOffice Client Survey 2019, popularność elastycznych powierzchni biurowych stale rośnie, zdobywając 63% nowych najemców. Jednocześnie jednak 54% respondentów nadal przestrzega prywatności konwencjonalnego biura (50,4% w 2017 r.).

 

Spersonalizowane przestrzenie

„Na światowych rynkach eksperci od nieruchomości komercyjnych zgadzają się, że zapotrzebowanie na elastyczne powierzchnie biurowe będzie nadal generować znaczący wzrost do następnej dekady. Fala coworkingowa z pewnością będzie kontynuowana, aby rozwinąć ogromny potencjał przyszłości.

Kolejne etapy elastycznych projektów biurowych pokażą jednak korporacje rozpoczynające wdrażanie indywidualnych stacji roboczych. W przyszłości zobaczymy jeszcze bardziej spersonalizowane przestrzenie, takie jak środowiska oparte na aktywności, z interakcyjnymi obszarami coworkingowymi zmieszanymi z prywatnymi opcjami pracy, cichymi strefami itp. ”, Przewiduje prezes MatchOffice, Jakob Dalhoff.

 


 



Wydaje się, że większość respondentów jeszcze bardziej preferuje prywatność konwencjonalnych biur i kabin. Grafika: Ankieta klienta MatchOffice 2019
   

 

 

W tych latach dostosowywane do potrzeb miejsca pracy są w ogromnym postępie - prawdopodobnie jako reakcja na wiele tysięcy nowych biur na otwartym planie ostatnich dziesięcioleci, które są często mocno krytykowane ze względu na poziom hałasu i niepokojącą atmosferę.

W nowej Ankiecie Satysfakcji klientów z 2019 r. Podkreślono, że zapotrzebowanie użytkowników na oddzielne miejsca biurowe pozostaje ogromne - obecnie 54% w porównaniu do 50,4% w 2017 r.

 

Konkurencyjny rynek

Już piąty rok z rzędu MatchOffice publikuje Badanie Satysfakcji Klienta  przeprowadzoną wśród klientów europejskich elastycznych przestrzeni roboczych. Niniejszy raport roczny opiera się na materiałach analitycznych 1005 kierowników biur, którzy cenią swoje obecne środowisko biurowe.

„Ponieważ konkurencja na rynku jest większa niż kiedykolwiek wcześniej, obsługiwani dostawcy biur coraz bardziej koncentrują się na potrzebach i samopoczuciu najemców”, stwierdza Jakob Dalhoff.

 


 



53% respondentów ankiety MatchOffice uważa salę konferencyjną za jeden z 
najważniejszych czynników przy wyborze elastycznego biura.
                                                                                                                             Zdjęcie: iStock

 

„Aby odnieść sukces na tym wysoce konkurencyjnym i dynamicznym rynku, dostawcy biur starają się dostarczać zaawansowane technologicznie miejsca pracy, aby zminimalizować wysiłki klientów i poprawić jakość najemców.

Dziś również duże firmy wykorzystują elastyczne biura jako długoterminowe rozwiązanie, a przestrzeń jako usługę. Korporacje mogą czerpać znaczne korzyści z ekonomii i sprawnej pracy, którą zapewnia elastyczność ”.

Lokalizacja i cena

Według ankiety przeprowadzonej wśród klientów MatchOffice 2019 lokalizacja (84%) pozostaje głównym czynnikiem wyboru miejsca pracy w firmie. 64,8% było motywowanych decyzją cenową, a nieco ponad 41% doceniło atrakcyjny design biura.

53% tegorocznych ankiet uważa, że obiekty konferencyjne są najważniejszymi usługami w ich elastycznych przestrzeniach biurowych, 59% priorytetowo traktuje sprzątanie i konserwację. podczas gdy 48% docenia skuteczne usługi przyjmowania. 

 

 


MatchOffice Client Survey 2019 


Czytaj więcej:
MatchOffice Industry Survey 2019
MatchOffice Client Survey 2018
MatchOffice Survey Report 2018
MatchOffice Client Survey 2017
MatchOffice Survey Report 2017
MatchOffice Client Survey 2016
MatchOffice Client Survey 2015
Workplaceinsight.net: Many flexible office users would prefer to work in conventional space

 

 

Nasze członkostwa
  • Logo członkostwa MatchOffice
  • Logo członkostwa MatchOffice