
Wynajmując biuro serwisowane w centrum Warszawy ulokujesz swój biznes w lewobrzeżnej części miasta. Obszar ten, znany również pod nazwą „Śródmieście”, jest jedną z najważniejszych i najbardziej zamożnych dzielnic stolicy Polski. Jest domem dla wielu instytucji państwowych i miejskich, szkół wyższych, firm i zabytków. Wielu najemców, którzy decydują się na miejsce do pracy w stolicy Polski, woli wynajmować je w centrum, ponieważ ta lokalizacja ma wszystko, co potrzebne dla pomyślnego i zrównoważonego rozwoju biznesu. Przyglądając się dowolnemu biurowcowi w centrum Warszawy, przekonasz się, ile różnych biznesów się tu znajduje. Mówiąc dokładniej, w sąsiedztwie znajdują się banki, instytucje finansowe, firmy inwestycyjne, firmy high-tech i dostawcy usług IT, kancelarie prawne i konsultingowe, agencje reklamowe i medialne, a także organizacje międzynarodowe. Mówiąc o największych firmach, które wynajmują lub posiadają biura do wynajęcia w Warszawie, Śródmieście , w lokalnych centrach biznesowych, są to: Deloitte, Google, PwC, Microsoft, JLL, Organizacja Narodów Zjednoczonych itp. Należy pamiętać, że ta lista nie wyczerpuje wszystkich biznesów, istnieje wiele innych godnych uwagi firm, organizacji i instytucji zlokalizowanych w okolicy. Stolica Polski jest także domem dla ogromnej społeczności startupowej. Dzięki temu tamtejszy rynek biurowy jest gotowy na przyjęcie każdego rodzaju biznesu - od niedawno powstałej firmy po ogromną międzynarodową korporację. Każdy biurowiec w centrum Warszawy jest doskonale skomunikowany dzięki różnym środkom transportu. Najemców z pewnością ucieszy bliskośćstacji metra, przystanków tramwajowych i autobusowych w najbliższej okolicy. Do miejsca pracy można także dotrzeć prywatnymi środkami transportu. Jeśli często gościsz w swojej firmie klientów i partnerów z zagranicy – do Twojej dyspozycji jest Lotnisko Chopina w Warszawie, na które można dojechać w około 30-45 minut, w zależności od środka transportu, z którego korzystasz.