arrow_upward

Szukaj lokali użytkowych w całej Polsce

arrow_drop_up

Biura serwisowane do wynajęcia na Adama Branickiego 15, 02-972 Warszawa

Pobierz więcej informacji
info
Do czego będą użyte Twoje informacje?
Order form shadow
Prezentacja książek
Prezentacja książekclose
event
Order form shadow
Wyślij wiadomość
Wyślij wiadomośćclose
Order form shadow
Adama Branickiego 15
02-972 Warszawa
Powierzchnia
14 - 65 m²
24 Hour AccessAir-Conditioning
Alarm SystemBusiness Lounge
Cleaning ServicesClosed offices
CoolingCopy Service
ElevatorFacilities for the Disabled
High Speed InternetIT Support
KantineKitchenette/Café area
LEED certifiedMeeting Rooms
Multi-lingual staffParking
Postal and mailhandlingPrivate company sign
RestroomStaffed reception
StorageTelephones system
Virtual Office ServicesWIFI

Biura serwisowane

New Work Wilanów oferuje przestrzenie biurowe, w pełni wyposażone sale konferencyjne i sale spotkań, w nowoczesnym budynku klasy A kompleksu biurowego przy ul. Branickiego w dzielnicy Wilanów gwarantującym najemcom nie tylko atrakcyjną przestrzeń biurową, ale również przyjazne otoczenie terenów zielonych oraz dynamicznie rozwijającą się infrastrukturę.

Wysoki standard pokoi biurowych: wyremontowane, jasne, z dużymi oknami gabinety zamykane na klucz od 2 do 10 osób, na podłodze wykładzina oraz klimatyzacja i ogrzewanie indywidualnie sterowane w biurach. Istnieje możliwość najmu modułu nawet ponad 300 m2, składającego się z mniejszych pokoi biurowych obok siebie.

Elastyczne warunki najmu, biura są dostępne od zaraz. Dostęp do przestrzeni biurowej 24/dobę przez 7 dni w tygodniu i dostęp do wszystkich udogodnień kuchni, recepcji i sal konferencyjnych.

 

Udogodnienia dla najemców:

 

  • klimatyzacja i ogrzewanie indywidualnie sterowane
  • dostęp do wyposażonej kuchni
  • dostęp do wypoczynkowej strefy wspólnej
  • dostęp do internetu wi-fi oraz strefa wi-fi dla gości (możliwe jest podłączenie Internetu kablowego)
  • sale konferencyjne i sale spotkań
  • ochrona obiektu 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu
  • logo w widocznym miejscu na tablicy w holu głównym
  • obsługa recepcyjna, obsługa poczty: odbiór dokumentów, przechowanie lub wysyłka
  • parking podziemny dla najemców i gości
  • możliwość zarejestrowania adresu firmy
  • wszystkie media w cenie najmu (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda)

W pobliżu znajdują się restauracje, stołówka, apteka, sklepy spożywcze, hotel, stacja inpost , shuttle bus do metra i przystanki autobusowe.

email
Zainteresowany? Otrzymaj bezpłatne informacje na temat tego najmu

Możesz za darmo i zupełnie bez zobowiązań odrzymać informacje o tej ofercie najmu na e-maila. Dzięki temu będziesz mógł szybko skontaktować się z wynajmującym. Kliknij na przycisk poniżej i wypełnij formularz kontaktowy.

Lokalizacja

Podobne biura serwisowane